söndag 26 maj 2013

Bröllopsdag/morsdag...

I dag firar vi stort!

Bröllopsdag OCH morsdag!

Eller firandet började i går faktiskt då jag överraskade maken med bio tillsammans med goda vänner.

Vi såg "Den store Gatsby" med Leonardo DiCaprio och Tobey  Maguire. Filmen var sådär och vääääldigt lång. Både jag och maken tog oss en lite tuppis mitt i filmen. :-)

Före filmen åt vi god mat på Restaurangen som ligger i själva Bergakungen. Smaskens var det!
Efter gick vi till Incontro för några glas. En lyckad kväll.

Idag har jag blivit uppvaktad med fina örhängen och teckningar och snart blir det gofika!

Letade upp lite bilder från vårt bröllop...
Jisses Amalia... 17 år sedan!!!  Inte klokt. Jag tycker vi är duktiga. <3 p="">
Tittar med sorg på min lilla mamma.

Fyra år senare begraver vi henne, samma dag- samma kyrka... :-(

Miss You mamma!




1 kommentar:

  1. Massa grattis till er! Bra jobbat! Och jag är med på bild...!:-) Kram Jennie

    SvaraRadera

Kommentera gärna då blir jag glad!