onsdag 22 juni 2011

"Goodbye" lunch...


Och så till det tråkiga.

Att säga hejdå till goda vänner.

Fyyyy, vad det känns jobbigt.
Att tänka "man kanske ses igen"...
Klart vi ska göra!!! Jag kommer tillbaka och hälsar på så snart jag kan, jag lovar!!!

Lunch hemma hos Pernilla idag.

Tänk att jag träffade så goa vänner här i Boston...










Karin mumsar glass... (i bakgrunden Ester, Marias brorsdotter ((?)) )
Maria (som skulle resa till Sverige senare under dagen) och Pernilla...
En rolig minnestavla hade de knåpat ihop...
Och ett fint halsband av Pernilla - Tack!!!

Alltså, jag kommer saknar er massor och undra hela tiden vad för kul ni kommer hitta på. Jag kommer sakna våra lunchträffar och en och annan vinkväll...

Men men... vi ses nästa år.

I´ll be back!!!

Puss!

2 kommentarer:

  1. Och vi kommer att sakna DIG!!! Tråkigt att du åker :( Men nu börjar nästa äventyr för dig - tillbaka till Sverige :)
    Jag hoppas vi ses snart igen! Det får vi väl se till att göra helt enkelt :)
    Kul att ha haft dig här!
    Kramar.
    Karin

    SvaraRadera
  2. Jag ar sa avundsjuk pa er som ska flytta tillbaka till Sverige!!!

    Det blir sakert ngt vi aldrig gora... min man o son alskar Amerika for mycket...

    kram o lycka till!

    SvaraRadera

Kommentera gärna då blir jag glad!