onsdag 22 juni 2011

Graduation

En mixad dag. 
För att ta det från början så vaknade vi abrupt vid 5:40-tiden i morse av att dörrklockan ringde frenetiskt.
Yrvaken gick jag ner för att öppna. Tänkte på vägen ner att det måste vara Fabian som har gått till skolan för tidigt och som kommit tillbaka hem för att vänta på skolbussen.

När jag öppnar dörren står Matilda utanför. Förvirrad undrar jag om hon överhuvudet taget kom hem i går kväll... Hon kanske har varit ute hela natten... Naaeeee...

- Vad har du gjort? undrar jag.
- Joggat!
- Grrrr, ta med dig nyckel då för &%€%@@%#...
- Ojdå, glömde det...

Sen var det bara att gå upp och börja dagen.

Graduation för Fabian.
Han slutade 8:an idag och därmed "Middle School"

Det är ganska så stort här. De ska ju sedan börja "High School"...

Samling in the "Gymnasium", d.v.s gympasalen.

En massa tal både från Rektor och elever samt några lärare.
Elever som började talen med typ: When I first started here in 5th grade, I was immature. I had so much homework that I could hardly sleep bla bla bla... but  NOW, I´ve learned to work hard and I really appreciate everything, I wanna thank...     sååå sött... or?

Fabian och jag utanför skolan 22 juni 2011


Sen åkte vi hem och plåtade lite i trädgården...


Matilda och pojkvännen kom på cykel...



Någon saknas... han var inte på humör. Ett numera sällsynt fototillfälle...


Syskonen...



Alla tre...
Naaawwww...
Cornelius och Matilda. <3


Firade med Dunkin Donuts... Yum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna då blir jag glad!