fredag 17 juni 2011

Så dags för det första "riktiga" inlägget på min nya blogg- Yay!!!

Här är det full rulle: Avslutningar, partyn, gäster på G, semesterbokningar, flyttstress, sälja, köpa, hejdå, mm. Jag är helt snurrig...

Det är någonting varje dag- vilket jag tycker är roligt i.o.f.s

Lite om vad som har hänt denna vecka:

Måndag: Frukost med Swea
På kvällen avslutningsparty för föräldrarna (!) på Albins PreSchool.

Natalie, jag, Geri och Reed...

Tisdag: Karin och jag åkte till Essex för att besöka några Antikaffärer...

Karin bland sakerna...

Onsdag: Geri och jag åkte till en fjärilsutställning inne i Boston bara för att fotografera. I ca en timma var vi "instängda" i ett ganska så litet, väldigt varmt och fuktigt rum full med fina fjärilar.

Här är Geri i full färd med att plåta fjärilar, ha ha...



Jag höll på att få med mig ett kärlekspar hem... (bak på min ryggsäck, ett par fjärilar som "were  Mating..)

Torsdag: Avslutning på Albins PreSchool. "Pot luck i klassrummet"...


Fredag: Avslutning igen för Albin, denna gången var det föräldrarna som ordnade den.

Här jag med några trevliga mammor, som jag kommer att sakna.
Gonna miss U...
Kakan som jag bakade...
Well, that´s all folks...

2 kommentarer:

  1. Yum! Din kaka såg väldigt god ut. :o)

    SvaraRadera
  2. Hej! Ska ni flytta hem till Sverige? Lyckos er! ;) Hade ni velat stanna i USA om ni kunde?

    Mvh /Heather

    SvaraRadera

Kommentera gärna då blir jag glad!