onsdag 20 februari 2013

Onsdag 20 februari

Nu är det på G!

Jag har varit på Sahlgrenska i dag hela morgonen/fm.
Provtagning och kontrastvätskeinsprutning...  (för spårning av lymfkörtel).

Tänk vad mycket man får lära sig hela tiden...

Allt har gått bra. Alla är så snälla och vad lite folk det varit på sjukhuset (patienter alltså). Vi har kommit in prick på klockslaget om inte lite innan. Allt har flutit på.
Jag har fått berätta om min nål-fobi och blivit hörd. Jag ska bli drogad innan de sätter droppnålen. ;-)

Jag har tjinxat på kirurgen som ska operera mig och hon verkar ok...

Jag är redo!!!

Eftersom jag ska förberedas och opereras rätt tidigt i morgon så valde jag att skrivas in redan i kväll och tillbringa natten på sjukhuset. Så slipper jag gå upp vid 5-tiden i morgon bitti.

Så nu ska jag vila lite och sen äta gott. Sedan åker vi in till sjukhuset vid 20-tiden.

Men innan det ska jag ta en sista titt på mina stackars tuffsenuffsingar och ska sen försöka minnas hur de nu en gång såg ut tillsammans. En av dom ska bli, ja låt oss säga lite annorlunda...


So long!!!



8 kommentarer:

  1. Helena du är en fantastisk och stark person som kommer att vara kvar hos oss länge. Läkarna är duktiga och det kommer gå jätte bra imorgon :)
    Jag skickar en stor kram med styrka till dig :)

    Malin L Johansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin.
      Det värmde!!!

      Många kramar tillbaka. <3

      Radera
  2. Håller m Malin... Fina du, det finns bara ett sätt och det är att det ska gå bra! Du har så många styrkor som kommer hjälpa dig genom detta!! Tänker på dig massor och skicka över alla styrkekramar jag har!!! /Karin

    SvaraRadera
  3. Håller med tjejerna !!! Och det kommer gå jättebra! och jag vet hur det det är att få annorlunda tuffsinufsingar.... ;) dom är duktiga...

    Kramis vännen tänker på dig!!!!

    SvaraRadera
  4. Heja dig! På alla plan. All lycka till imorgon! Styrka & massa kramar till dig
    Ann-Kristin J

    SvaraRadera
  5. Lycka till imorgon! Vi tänker på dig. Kram Susanne, Arnold, Pontus och Simon

    SvaraRadera
  6. Det här kommer gå jättebra Helena, vilken tur du kom in i tid då löser de det. Stora styrkekramar till dig och din familj nu! Tänker extra på dig idag! Styrkebamsekram Helena Eliasson

    SvaraRadera
  7. Tack alla för era positiva kommentarer! <3

    SvaraRadera

Kommentera gärna då blir jag glad!