torsdag 21 mars 2013

Jippie!!!

Våndan är över! ( i alla fall för bröstcancer...)

Allt såg bra ut. Allt var borta och ingen spridning i lymfkörtlarna. Ingen mer operation!!!

Tumören hade inget att göra med min släktcancerhistoria, utan det var ren skär otur att jag fick den.

Bara positivt!!!

Nu väntar strålning (som de alltid minst gör) och den ska väl sätta igång innan sommaren. 15 gånger ska jag in till Sahlgrenska (alla vardagar i tre veckor). Lite meckigt med jobb och strålning, men det ska nog lösa sig.

Vi köpte Champagne och gick hem till grannarna Anna och Mikael och firade.
Sååå hm hm gott allt känns!!!
Fast ändå så overkligt. Har allt detta hänt?

Jobb i nästa vecka då. Jättekul!!! På måndag ska jag visserligen in till Sahlgrenska för att prata med avd. som ska sköta strålningen, och sen är jag ledig torsdag och fredag. Kort vecka m.a.o.

Ha det så bra, för det ska jag ha!!!

KRAM!!! <3 p="">

9 kommentarer:

  1. Underbart! Ni har varit i mina tankar ofta ofta! Många kramar Ulrika, Nova mfl

    SvaraRadera
  2. Tusen kramar från Buvallarna. Vi är så glada för er skull.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra! Vad skönt! Fira ordentligt och lycka till med strålningen.
    Kramar :)
    Karin S.

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt!!! Kramar <3 <3 <3 /Ann-Sophie :-D

    SvaraRadera
  5. * dansar glädjedansen* kram

    SvaraRadera
  6. Yay!!!! Nu ska jag skåla med dig!

    SvaraRadera
  7. Underbart! Lycka & glädje! kram på dig från Ann-Kristin J

    SvaraRadera

Kommentera gärna då blir jag glad!