måndag 22 juli 2013

Måndag i stugan...

Semestern lunkar på...

Vi stortrivs i stugan!

Stora dottern är här så ofta det går.

Stora sonen är inte här så mycket. Kompisar och datorn hemma i huset lockar mer.

Lilla sonen går på simskola varje dag (mån-tors) ute på Marstrand. Det blir alltså en liten tur till Marstrand och det är ju aldrig fel.

Farmor är snäll och åker med honom för det mesta och då blir det nog en glass efteråt. ;-)

Vi har snickrat på altanen (bilder på det kommer senare)


Morgonmys i sängen.  
På framsidan...




baksidan...

Storsnickaren...

Trädkojan är snart klar...


Tomater...


Utsikt från köket... jag älskar att ha dörrarna öppna (tyvärr funkar inte alltid det för hunden smiter....)

Albin med sin "fyrhjöling..." 

Nästan varje dag kommer svärfar på sin elflakmoppe... För det mesta vill han snickra, men idag löd frågan: Ska vi fika? 

Farmor och farfar testar hängmattan... 
Det var den här dagen (och då har jag inte skrivit något om premiärdoppet för min del. 22 grader i vattnet, ja då är det läge att hoppa i.)
Blir totalmobbad på facebook för mitt sena dopp, men det är inget ovanligt för min del. Jag erkänner, jag är en badkruka. ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna då blir jag glad!