lördag 6 juli 2013

Stena Match Cup...

Lördag och äntligen sol!

Matilda och jag tog cyklarna och åkte till Marstrand på den nya cykel/gångbanan. Det tar bara knappt 20 minuter och jag bara äääälskar att svischa förbi alla bilar som letar parkering när vi kommer fram.

I går cyklade Patrik och jag dit också och hamnade i Patriks kusin Peters båt för lite tjöt och gott att dricka. Me like, det blir nog många cykelturer dit i sommar. Tack svärpäronen för att ni lånar ut hojjarna! :-)

Nåväl... idag bjöds det på sol och rätt varmt. Jag är ju inte superintresserad av båtar och Match Racet men det är alltid trevligt att titta på folk. Lite konstigt bara att jag bara träffade på EN som jag kände. Det kändes som om det mest var "Stockholms Bratz" som gled omkring på ön. ;-)

Lite kort tog jag allt...

Fullt med folk...



Matilda

Dagens bästa bild! Ser ni valen som ligger på båten? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna då blir jag glad!