måndag 1 april 2013

Annandag Påsk 2013

Nu är påsken slut för denna gång. Tur är väl det för annars vet jag inte hur det skulle gått.
Jag har ätit och ätit och ätit och till det har jag druckit. Puh!!! Magen står i alla fyra hörnen och jag är lätt illamående av all varmrökt lax, räksallader och potatisgratänger...  För att inte prata om chokladpuddingen som vi åt i går till efterrätt när vännerna var hos oss på middag... och absolut inte nämna något om att jag bara var tvungen att äta lite överbliven chokladpudding alldeles nyss... väldigt onödigt.
I morgon skulle jag sparka igång min träning efter drygt två månaders uppehåll. Idoor walking passet är bokat - MEN, nedrans förkyldning med grötig hals sätter stopp... attans!!! Måste avboka. :-(

Vi har ju haft underbart väder nu de här påskdagarna. Vi har varit i sommarstugan hela helgen och haft vännerna över i går, påskdagen. Mycket trevligt!
Idag har vi varit ute en stund i trädgården och krattat gräsmattan lite. Albin har varit på kalas till klasskamraten och fick sedan med sig en annan Albin hem för lite lek.

I morgon väntas tidiga skiftet på jobbet. Kort vecka igen, bara tre dagars arbete.
Förra veckans två dagar på jobbet gick jättebra. Härligt att vara tillbaka igen.

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna då blir jag glad!