söndag 23 februari 2014

Fest, ny frisyr och lite annat...

Nu är det söndag igen och jag tänker sammanfatta veckan som gått. Det verkar vara min grej att göra så. När ska man annars hinna blogga, om inte på söndag kväll?

Veckan som gått har varit hektiskt, fast på ett okej sätt...

I tisdags fixade jag barret och blev äntligen av med 3 kg hår...




Före... Hujedamej!!!

Efter: 
Sååå skönt! Jag kan inte fatta att jag har gått omkring och sett ut som jag har gjort. Usch!!!

Gick direkt från frisörsstolen till tennisträningen och fick fick svänga med mitt stylade hår på banan... he he...

Fredag: Slutat tidigt, hämtat sonen och kompis, handlat mat. Kommer hem. Upptäcker att nyckeln inte ligger i väskan... VTF!!!  Tur att man har spritt ut nycklar hos grannarna. När den ena grannen med extra nyckel inte öppnar har man turen att den andra grannen är hemma... Puh, vi kom in till slut... 


Lördag: Dottern ska ha sin 19-årsfest i kväll. Vi får fly till svärföräldrarnas hus för övernattning, dit vi också hade bjudit min barndomsvän med make på middag. Lite orolig var jag allt att lämna huset. 

Nedan: Matilda och några vänner fixar och donar inför festen. Lite ommöblering så att de kan dansa i vardagsrummet...  16 pers kom. Minst 10 sov över... Vad gör man på en 19-årsfest tro? Jag vet! Man rakar benen på en kille med en epilator... ha ha... 





Söndag: Ingen granne har ringt och klagat, så vi antar att huset står kvar... 
Anländer hemma vid 12-tiden och möts av ett gäng kvarvarande gäster som dammsuger och städar. 
Me like! 

Patrik och jag gör några ärenden inne i stan och ungdomarna hällde ut sig i soffan för att titta på OS finalen i Ishockey (Sverige - Canada)


Slappt var ordet...
Sushi-middag blev det för mig idag. 

Hej hej! 









1 kommentar:

Kommentera gärna då blir jag glad!