onsdag 26 februari 2014

Jag må jag leva...

26:e februari, ja det är min födelsedag det!

34 år fyller jag i år... eller var det 43? Inte så noga...

Började tidigt i dag så det blev inget firande innan jobbet. Men på jobbet fick jag sitta på "Grattis-stolen" och alla barnen sjöng "jag må HAN leva" för mig... Lite svårt det där med när det ska vara "han" eller "hon", ha ha...
Mina goa kollegor gratulerade mig med en bukett tulpaner och en flaska vin. Tack så väldigt mycket!

Min matplats på jobbet, dukat för ett födelsedagsbarn... :-)
På vägen hem från jobbet stannade jag till på Akademibokhandeln och bokrean.
Fick med mig 4 barnböcker hem. Hittade ingenting till mig själv. Vill helst köpa pocketböcker...



Hem och vila lite och sedan hade Patrik fixat lite middagsmys med smörgåstårta och vin.
Mycket gott!


Och så några paket... :-)



Sedan visste jag inte riktigt mer vad som skulle hända, så jag blev glatt överraskad när pappa och mina bästa vänner ramlade in. :-)

Tack snälla ni! 


Nu bloggar jag från min nya dator som jag fick idag. 



Tack för idag!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Finns det någon möjlighet att maila dig direkt? Jag och min familj ska ev flytta till Boston pga min mans arbete. Ni har tydligen bott där. Skulle jag få lov att ställa ett par frågor?
    Bästa hälsningar
    Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej!
      Självklart får du maila (helena.zackrisson@gmail.com)

      Vad spännande för er. Ni kommer garanterat att trivas i Boston om ni flyttar dit.

      Mvh Helena.

      Radera

Kommentera gärna då blir jag glad!